سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پارتیشن فریملس

 

انواع پارتیشن فریملس پرچین

پارتیشن فریملس تکجداره 

پارتیشن فریملس تکجداره از یک لایه شیشه سکوریت 10میل و فریم آلومینیومی به صورت قاب که دور شیشه سکوریت می چرخد و به عنوان نگه دارنده پارتیشن فریم لس تک جداره می باشد تشکیل می شود؛ و به سادگی نصب گردیده و امکان ایجاد فضایی روشن و کلاسیک را در کوتاهترین زمان ممکن میسر می سازد. پارتیشن فریملس تکجداره از نظر عایق بندی صدا می تواند 30 تا 32 دسی بل افت صدا را فراهم سازد.

پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن شیشه ای فریملس دوجداره

پارتیشن فریم لس دوجداره

پارتیشن فریملس دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت 8، 6، یا 4 میل و فریم آلومینیومی تشکیل شده است که عایق بسیار قوی صدا تا 50 دسی بل می باشد.

بنابراین پارتیشن فریملس دوجداره برای مکان هایی که دارای سر و صدای زیاد باشد و برای کارفرما حریم صدا اهمیت زیادی داشته باشد پیشنهاد می شود. پارتیشن دوجداره علاوه بر آکوستیک صدا بودن از انتقال دما و حرارت و سرما جلوگیری می کند لذا برای مناطقی که هزینه انرژی بالاست، انتخاب مناسبی است.

 نکته قابل توجه این است که پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن تکجداره هزینه بیشتری دارد از این رو برای مکان هایی که وجود سر و صدا اهمیت زیادی ندارد و یا ارتفاع سقف بلند می باشد از پارتیشن تک جداره استفاده می شود. هم محیط کمتری را اشغال می کند و هم هزینه کمتری نسبت به پارتیشن دوجداره دارد.

پارتیشن فریملس شیشه ای به صورت تکجداره و دوجداره به صورت شیشه یکپارچه با ضخامت 10میل یا 12میل می باشدکه دارای حداقل حجم فریم بوده و فاقد هر گونه پروفیل عمودی در فواصل جام های شیشه می باشد. به عبارت دیگر در پارتیشن فریملس، فریم ها فقط دور محل هایی قرار می گیرد که به کف، سقف و دیوار متصل می شود و دور درب ها یا قسمت میانی پارتیشن فریملس شیشه ای از هیچ فریمی استفاده نمی گردد.

شیشه های پارتیشن فریملس سکوریت نشکن با قابلیت اجرای شیشه رنگی یا انواع طرح های سندبلاست به صورت کاملا مات یا راه مات یا طرح های دیگر مانند آرم و لوگو روی شیشه است.

این نوع پارتیشن ها برای فضاهایی مناسب هستند که در آنها یک مانع فیزیکی و نه بصری مورد نیاز است. پارتیشن فریملس به علت نداشتن فریم برروی شیشه ها دید بازتر و انتشار نور بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

پارتیشن اداری فرمیلس شیشه ای برای محیط های مختلفی طراحی می شود، ولی کاربرد عمده آن در فضاهای اداری می باشد. بیشتر طراحان داخلی در دکوراسیون اداری از پارتیشن شیشه ای فریملس استفاده می کنند زیرا بر این عقیده اند که ایجاد نور مناسب در فضا جنب و جوش را در میان کارمندان بیشتر کرده و از این رو راندمان کاری را هر چه بیشتر افزایش می دهد.

پارتیشن شیشه ای فریملس نه تنها از جاذبه زیبا شناسی، بلکه از جنبه نظارت بر کار کارمندان و همچنین کنترل محیط اداری از لحاظ امنیتی نیز دارای اهمیت است.