سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن اداری mdf ام دی اف

 پارتیشن اداری MDF از چوب طبیعی  استفاده می شود. کابینت ، کمد و میزهای تجاری یا خانگی عمده ترین کاربرد MDF است. از ام دی اف در ساخت کابین برای کارکنان استفاده مکه معمولاً از قسمت زیر آن MDF است و شیشه در بالای آن با ارتفاع معمولاً 2 متر قرار دارد. این پارتیشن باعث راحتی و آرامش خواهد شد . MDF در رنگهای مختلف تولید می شود بنابراین از سایر انواع پارتیشن کارآمد تر است. انواع روکش mdf MDF انواع مختلفی دارد که HPL ، PVC و VINILIUM مهمترین آنها است. همچنین فرمیکا یکی از مهمترین نوع MDF می باشدو ملامین یکی دیگر از انواع مشهور آن است که کاغذهای تزئینی را که توسط گرما و فشار مجذوب MDF شده اند ، تغییر داده است.

مزایای پارتیشن MDF

دامنه گسترده ای برای وزن ویژه (تراکم مختلف) سطح صاف و صیقلی اقدامات راحت در مورد MDF از جمله شن و ماسه ، … شکل گیری آسان نرمی و عدم آلودگی آنها از چوب است پروفایل هایی با چگالی همگن اجرای روسازی های مختلف از جمله چوب های چوبی ، غیر چوب و رنگ آمیزی ظاهر زیبا و تنوع در رنگ ها قیمت اقتصادی دارد

موارد استفاده از پارتیشن ام mdf

ام دی اف در ضخامت های مختلف 3 تا 38 میلیمتر موجود است که می توان آنها را در دو دسته ام.دی.اف های نازک و ضخیم طبقه بندی کرد

mdf های نازک

ام دی اف ها، در عرف به عنوان فیبر شناخته می شوند و از آنها برای ساخت کف کشوها، پشت کابینت ها، رویه درب ها، دیوارکوب، پوشش های سقف، ساخت غرفه های نمایشگاهی  استفاده می شوند.

mdf های ضخیم

از این نوع mdf ، برای ساخت انواع محصولات از قبیل میز، کمد، قفسه، نیمکت، کابینت، تخت و حتی سازه های معماری استفاده خواهد شد.
قیمت پارتیشن ام دی اف  قیمت آنها با توجه به مواد ونیز MDF ، منطقه و … متفاوت است .